مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-03سياسي

پنج شنبه های شهدایی| شهیدی که سر جدا به آسمان پرکشید


غلامعباس کارگر فرد شهید سر بریده عصر عاشورا در وصیتی به خواهران خود اعلام کرد که زینبی گونه زندگی کنند و پیرو راه حضرت زینب (سلام الله علیها) باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از جهرم، سلام بر شهیدان، سلام بر پاکدلان عاشق، سلام بر تربت پاک شهدا، سلام بر انسان های پاکی که از جان، مال، همسر، فرزند و هر آنچه که دلبستگی شان بود گذشتند تا بماند آنچه که باید بماند.

دیر یا زود باید جواب دهیم، دیر یا زود باید چشم در چشم شویم و بایستیم و بگوییم بعد از شهدا چه کردیم؟ چقدر یادمان، به یادشان بود؟ چقدر راهشان، راهمان شد و یک دنیا سوال شاید برای بعضی هامان از جنس سوال های بی جواب.

! اینها گفته های مادر شهیدی سر جداست، مادری از جنس صبر و بردباری که به رسم پنج شنبه های شهدایی دقایقی با او همکلام شدیم.

خجسته زارعیان، مادر شهید غلامعباس کارگر فرد در گفتگو با فارس بیان داشت: خداوند به ما 13 فرزند شامل یک پسر و12 دختر عطا کرد که غلامعباس اولین و تنها پسر خانواده ما بود که پس از تولد، تفاوت خاصی نسبت به بقیه بچه ها داشت.

تفاوتی همچون ذکر یاعلی گفتن در گهواره و همچنین داشتن دندان طلا در کودکی! وی افزود: از ارزنده ترین خصوصات اخلاقی غلامعباس با غیرت و متعصب بودن نسبت به خانواده و خصوصا پوشش خواهران و همچنین اقامه نماز اول وقت و نماز شب بود که هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه های شهدایی| شهیدی که سر جدا به آسمان پرکشید

پنج شنبه های شهدایی| شهیدی که سر جدا به آسمان پرکشید